środa, 18 października 2017

Modlitwa za wstawiennictwem Świętego Pawła od Krzyża


O chwalebny Święty Pawle od Krzyża, przez Boga zostałeś wybrany, aby zaświadczyć wobec całej ludzkości o gorzkich cierpieniach Jego Jednorodzonego Syna i aby po całym świecie rozgłaszać nabożeństwo Męki Jezusa.

Przez Twoja naukę i święty przykład, Jezus nawrócił tysiące grzeszników, gdyż przyniosłeś ich do stóp Krzyża, aby żałowali za swoje przewiny i w ten sposób otrzymałeś dla nich Jego nieskończone miłosierdzie i odpuszczenie grzechów! Chwała niech będzie Jezusowi za Jego niewypowiedzianą łaskę, która tak często objawiała się w Twoim życiu i za tyle cudów które On zdziałał przez Ciebie dla nawrócenia dusz!

O błogosławiony Święty Pawle od Krzyża, zwracam się teraz do Ciebie abyś ze swojego miejsca, obok Jezusa i Maryi w Niebie, spojrzał miłosiernie na moją biedna duszę i usłyszał moje modlitwy, i abyś razem ze swoją miłością pokornie przedstawił je Jezusowi (wymień prośbę).

Proszę, wybłagaj także dla mnie wielką miłość do cierpienia Jezusa tak, abym przez częstą medytację Jego Męki mógło ponieść mój własny krzyż i ze świętym poddaniem się zaakceptować cierpienia, które Bóg dopuszcza w moim życiu. Pomóż mi w cierpieć i poświęcać się w łączności z Jezusem dla nawrócenia mojej nędznej duszy, dusz drogich mojemu sercu i wszystkich ludzi. Pomóż mi kochać Jezusa i Maryję calym moim sercem, oręduj za mną, abym przez łaskę Boga, umarł w łasce uświęcającej i dostąpił wiecznej niebiańskiej radości z obcowania w błogosławionej Obecności Jezusa i Maryi.

Jedno Ojcze Nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu.

Proszę o to w Imię Jezusa Chrystusa Pana Naszego, Amen +

- Niech Męka Chrystusowa będzie zawsze w naszych sercach! Św. Pawle od Krzyża, módl się za nami!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz