sobota, 18 listopada 2017

O cnotę czystości



Anielskich obyczajów, błogosławiona Salomeo, oto ja twój czciciel, tobie polecam czystość duszy i ciała mego. Przez twą anielską cnotę, którąś w całym życiu zachowywała, błagam Cię, racz mnie polecić Niepokalanemu Barankowi Jezusowi Chrystusowi i Jego Najświętszego Matce, aby mnie strzegli od wszelkiego, a osobliwie od śmiertelnego grzechu. Przyczyną swoją ochraniaj mnie, i nie dopuść, abym skalał niewinność i czystość serca mego; a gdy mnie ujrzysz w pokusie lub niebezpieczeństwie upadku, oddal ode mnie wszelkie złe myśli i uproś mi siłę do zwyciężania pokus; roznieć w mym sercu ogień miłości Boskiej i spraw, abym idąc tu na ziemi w twe ślady, zasłużył cieszyć się z tobą posiadaniem Boga mego w ojczyźnie niebieskiej. Przez Chrystusa Pana naszego. Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz