poniedziałek, 16 kwietnia 2018

NOWENNA DO O. WENANTEGO KATARZYŃCA (POLSKIEGO SZARBELA)



W trakcie krótkiego życia o. Wenanty Katarzyniec pomógł Maksymilianowi Kolbe stworzyć media katolickie i objawił się jako wielki kaznodzieja. Zapewnił jednak swoich współbraci, że najwięcej uczyni… po śmierci.
Tak też się stało. Problem ze znalezieniem pracy, kupno samochodu, spłata wysokiego kredytu, kłopoty biznesowe, a także uciążliwe dolegliwości zdrowotne – wielu świadków potwierdza, że ten pochowany w Kalwarii Pacławskiej zakonnik skutecznie rozwiązuje każdą sprawę. Ci, którym pomógł nie mają wątpliwości: Wenanty jest taki jak święty Szarbel.
Kim jest tajemniczy przyjaciel Maksymiliana Kolbego? Tomasz P. Terlikowski podąża śladami Sługi Bożego Wenantego Katarzyńca i przekonuje: ten cichutki zakonnik pokaże, jak wielkim jest orędownikiem!
 
„Nie zapomnę nigdy skromności, jaka tchnęła z całej postaci Wenantego.”
Św. Maksymilian M. Kolbe




Nowenna do Trójcy Przenajświętszej
o uproszenie łask za wstawiennictwem
sługi Bożego o. Wenantego Katarzyńca
Boże w Trójcy Jedyny,
bądź uwielbiony za wszelkie dobra,
którymi napełniłeś sługę Twego Wenantego;
on przez życie według rad ewangelicznych
i gorliwą posługę kapłańską w Kościele
stał się przykładem dla Twoich wiernych.
Wynieś, Panie, tego sługę Twego na ołtarze,
abyśmy lepiej mogli Tobie służyć,
mnie zaś udziel łaski, o którą pokornie proszę
za jego wstawiennictwem.
Przez Chrystusa Pana naszego. Amen.
Ojcze nasz… Zdrowaś Maryjo… Chwała Ojcu…
Odmawiać przez 9 kolejnych dni
oraz przystąpić do Sakramentu Pojednania i Komunii świętej.

Modlitwa o beatyfikację o. Wenantego
(umieszczona na obrazku wydrukowanym przez św. Maksymiliana)
Panie Jezu Chryste, Któryś rzekł: „Jeśli chcesz być doskonałym, idź, sprzedaj co masz i daj ubogim, a będziesz miał skarb w niebie; a przyjdź, pójdź za mną”, oto sługa Twój, Wenanty, posłuszny tej radzie ewangelicznej, opuścił wszystko i z miłości ku Tobie wziął na się jarzmo życia zakonnego, by na wzór Twój stać się wszystkim dla wszystkich; racz, prosimy Cię, przyspieszyć chwilę wyniesienia go na Ołtarze Twoje, na większą chwałę Twoją, dla dobra Twego świętego Kościoła i zbawienia dusz.
Maryjo, Matko nasza Niepokalana, nigdy jeszcze nie słyszano, aby kto się do Ciebie ucieka, został opuszczony; ufni w Twe ustawiczne za nami wstawiennictwo, prosimy Cię pokornie, wstaw się i teraz do Trójcy Przenajświętszej, aby sługa Twój Wenanty, jak najrychlej w poczet błogosławionych Pańskich policzony został, a jako znak Jego za nami u Boga orędownictwa, udziel nam łaskę, o którą Cię pokornie prosimy… (wymienić lub pomyśleć intencję).

47 komentarzy:

  1. OJCZE WENANTY PROSZĘ O TWOJE WSTAWIENNICTWO , O CUD W BARDZO TRUDNEJ SPRAWIE , BOGU WIADOMEJ , MARIA Z ANGLII .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojcze Wenan tylko módl się za nami

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojcze Wenanty bardzo prosze o pomoc. Pobladzilam w zyciu. Podjelam kilka zlych decyzji co odbilo sie nie tylko na mnie ale na calej mojej rodzinie. Prosze cie o pomoc w mojej sprawie. I o wstawiennictwo za duszami czysccowymi

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojcze Wenanty bardzo proszę o Twoje wstawiennictwo o uzdrowienie mojej mamy poprawę wyników z badań i w intencji Panu Bogu wiadomej. .

    OdpowiedzUsuń
  5. Czcigodny Ojcze Wenanty pokornie prosze wstawiaj się do Miłosiernego Boga w moich intencjach.Amwn♥️ 🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojcze Wenanty bardzo proszę o dopomóz mi wyjść z problemów finansowych wstaw sie u Boga w moich problemach .Amen

    OdpowiedzUsuń
  7. O moją rodzinę o zdrowie dla męża żeby nam nic nie brakowało w życiu.

    OdpowiedzUsuń

  8. Święty Walenty proszę wstawiennictwo w Bogu wiadomej prośbie. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojcze Wenanty proszę Cię o pomoc w rozwiązaniu moich trudnych spraw finansowych.Prosi Maria

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojcze Wenanty proszę Cię o zdrowie dla moich rodziców córki i bliskiej oraz o dobrego męża dla mojej córki człowieka wierzącego z którym mogłaby stworzyć szczęśliwą rodzinę i mieć dzieci. Prosi Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojcze Wenanty proszę o stawiennictwo w sprawie wielkich problemów moich finansowych na dzień dzisiejszy. Załamały mi się finanse, brakuje mi na spłaty kredytu, chciałbym za Twoim pośrednictwem abym mógł w sposób miły i przyjemny spłacić wszelkie moje zobowiązania finansowe i spokojnie oddać się mojej pasji prosi o wstawiennictwo Marian Z

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojcze Wenanty proszę Cię o zdrowie dla mojego męża o dobre wyniki dla niego proszę Cię wstaw się za nim u naszego Pana w niebie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojcze Wenanty proszę Cię wstaw się za mną u naszego Pana i uproś mi łaskę zdrowia i uwolnienia mnie z nerwicy.Proszę Cię Ojcze Wenenty o stawiennictwo w sprawie moich problemów finansowych.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojcze Wenanty proszę Cię o udaną operację dla mojego męża .Wstaw się za nim u naszego Pana w niebie o łaskę zdrowia dla niego

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojcze Wenanty dzisiaj po południu syn będzie załatwiał potrzebne dokumenty żeby żona mogła otrzymać wizę. Proszę wstaw się u Pana w tej sprawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Ojcze Wenanty za pomoc synowi w załatwianiu potrzebnych dokumentów. Właśnie otrzymał wiadomość że sprawy te zostaną załatwione pomyślnie. Proszę wstawiaj się u Pana za nimi, ażeby Pan obdarzył ich potrzebnymi łaskami w czasie oczekiwania na wizę.

      Usuń
  16. Ojcze Wenanty proszę o zdrowie dla mnie i całej mojej rodziny oraz o wyjście z problemów finansowych.Proszę wstaw się za nas u Pana.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojcze proszę cie o modlitwę wstawiennicza do naszego Pana Boga w tak trudnej sprawie Bogdana,otocz go swoja opieka

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojcze Wenanty proszę Cie miej w opiece naszą rodzine pomóż w nauce dzieciomi spraw aby mąż nie zaniedbywał naszej rodziny.Aby miłość jego do mnie nigdy sie nie skończyla.Bóg zapłac.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojcze Wenanty proszę Cie pomóż nam pozbyciu się dlugów i żyć w miare godnie i oby nie brakowało nam pieniążków.

    OdpowiedzUsuń
  20. BOGI WIADOMYCH SPRAWACH,SERCA I PX.

    OdpowiedzUsuń
  21. BOGI WIADOMYCH SPRAWACH,SERCA I PX.

    OdpowiedzUsuń
  22. O odzyskanie pieniędzy od nieuczciwego kontrahenta i unormowanie sytuacji w firmie

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojcze Wenanty wsraw sie z mna u naszego Jezusa abym mogla uprac sie z zaciagnietymi kredytam.Wierze ze Jezus mnie nie opusci.Jezu ufam Tobie!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojcze proszę wstaw się u Boga i wypros łaskę załatwienia odpowiedniego mieszkania dla syna i o załatwienie wszystkich potrzebnych dokumentów do uzyskania wizy dla synowej.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojcze Wenanty, proszę wstaw się u Boga w intencji mojej sytuacji finansowej.Pragnę żyć wreszcie bez długów, bezpieczna finansowo, w ciepłym mieszkaniu ze zdrowymi stawami, z odnalezionym moim głosem do realizacji powołania dla dobra rodziny i społeczeństwa.Dziekuję za wstawiennictwo.Niech sie dzieje.Amen

    OdpowiedzUsuń
  26. Ojcze Wenanty,zbladzilem pomóż mi wrócić na dobrą drogę,nie chce by moja rodzina cierpiala

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojcze Wenanty dziękuję za to że pomogłeś mojemu synowi zebrać dobre dokumenty w sprawie wizy dla swojej żony. (Prosiłam Ciebie o pomoc). A teraz proszę o poprowadzenie tej sprawy w urzedach. Dziękuję i proszę o dalszą opiekę.

    OdpowiedzUsuń
  28. W Bogu wiadomej sprawie,ojcze Wenanty wstawiaj sie za mna u Boga

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem dumna,ze jestem Polka i ,ze mam az tyle wzorcow do nasladowania , sluchania i kierowania ( jak owca do owczarni Pana). We Francji slyszalam : " Wy , Polacy , to jestescie inni". W domysle, mescy w Duchu i zachartowani w cierpieniu i probach. W istocie, znamy kierunek "do owczarni" idac za Dobrym Pasterzem. Nawet jesli jest to "Droga pzrez meke" to widocznie tak ma byc. Malgorzata Grudzinska

    OdpowiedzUsuń
  30. Prosze o Twoje wstawiennictwo do Boga abym ja Malgorzata i corka Marie mogly mieszkac i pzrebywac razem daj mi zrowie bymmogla zajmowac sie ta autystyczna dziewczynka. Pragne sluzyc a nie odpoczywac . 22czerwca 2019 Malgorzata

    OdpowiedzUsuń
  31. Ojcze Wanenty BŁAGAM Cię o cud uzdrowienia mnie Z udaru mózgu i raka,kłopotów Z aorta Ufam,że mi pomożesz

    OdpowiedzUsuń
  32. Ojcze Wanenty proszę o Twoje wstawiennictwo i cud uzdrowienia z udaru mózgu mojego Kochanego Męza Lucjana .

    OdpowiedzUsuń
  33. OJCZE WENANTY BŁAGAM O ZDROWIE DLA SIEBIE I RODZINY

    OdpowiedzUsuń
  34. Ojcze Wenanty proszę o pojednanie w rodzinie, wyprowadź moja rodzinę z trudności finansowych

    OdpowiedzUsuń
  35. Ojcze Walenty proszę o pomyślne zdanie sesji dla córki Małgorzaty i dobrego , kochającego męża, jeśli taka jest wola Boga.

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie napisane i proszę o więcej takich artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  37. Prosze o Powrót Ani do Polski o pomoc w kupieniu biletu o nawrócenie uzdrowienie dlaJanusxa nawrocenie uwolnienid od małogów blogosławieństwo dla Boguni i Heńka o uchronienie od koronowirusa całe mojej rofziny bliskich dalekich

    OdpowiedzUsuń
  38. Prosze w intencji Małgosi i Sylwka o cierpliwość mądrosć uwolnienie od małogów za Łuaszs o nawrócenie uwolnienie od nalogow i Marcina o Błogosławieństwo wiare dla Daniela Magdy Wioli Mariusza O mądrość pokore woire dla Heni Dorotu

    OdpowiedzUsuń
  39. Swiety Wanenty błaga o pomoc dla Ani o pomoc w powrovie Do Pilski poniwaz ni ma na bilet ześlij jej pomoc

    OdpowiedzUsuń
  40. Ojcze Wenanty proszę Cię aby moj syn miał prace solidnie ją wykonywał nie był brzrobotny

    OdpowiedzUsuń
  41. Ojcze Wenanty wstaw się za moim synem aby powrócił na dobrą drogę znalazł sobie dobrą żonę jesli jest taka wola Boga proszę o zdrowie dla niego

    OdpowiedzUsuń
  42. Ojcze Wenanty wstaw się za moim synem aby powrócił na dobrą drogę znalazł sobie dobrą żonę jesli jest taka wola Boga proszę o zdrowie dla niego

    OdpowiedzUsuń
  43. Św Wenanty proszę o pomoc aby mój syn powrócił na dobrą drogę znalazł sobie dobrą żonę.

    OdpowiedzUsuń
  44. sługo Boży Wenanty proszę o pomoc o rozwiązanie tak wielu trudnych spraw z pracą i do dzisiaj nie rozwiązana sprawa finansowa która dawno powinna być zamknięta ty wież jak ta sprawa wygląda

    OdpowiedzUsuń
  45. Ojcze Wenanty proszę Cię w tej trudnej sprawie... Wstaw się za mną u Matki Bożej i Pana Jezusa

    OdpowiedzUsuń