poniedziałek, 14 maja 2018

Modlitwa św. Zofii do Ducha Świętego o miłość do każdego człowieka



...Proście więc Ducha Świętego o miłość do każdego człowieka, mówcie często:

„Przesiej mnie Panie, naucz mnie Twoimi oczami patrzeć na świat, naucz mnie kochać tak jak Ty kochasz moich braci i moje siostry. Naucz Mnie Duchu Święty być dzieckiem Twoim, bym pragnął tylko Twego dobra, naucz mnie być czujnym. Duchu Święty Boże naucz mnie być wrażliwym na Twoją miłość. O to proszę mojego Anioła Stróża, by położył moje serce Duchowi Świętemu, by je skruszył i ukształtował według woli Trójcy Przenajświętszej. Duchu Święty Boże działaj we mnie, na mnie i przeze mnie. Zabierz mi Duchu Święty pychę, by brak pokory mnie od Ciebie nie oddalał, zabierz mi zazdrość i brak miłości, bo przecież Ty, Trójco Przenajświętsza masz tyle miłości, że nie zabraknie jej dla żadnego z nas. Więc daj mi Duchu Święty pokój, niech przyjdzie do mojego serca, duszy niech mój umysł napełni się Twoim pokojem. Ukój mnie Panie, ukój mnie Duchu Święty. Przytul mnie Ojcze wraz z Matką Przenajświętszą.
Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz