sobota, 17 marca 2018

WEZWANIA DO ŚW. JÓZEFA



            Ojcze wiary trudnej, chroń nas przed niewiarą i wygodnictwem! 

Mężu troskliwy, niech nie będzie rozbitych małżeństw i dzieci niczyich! 

Obrońco Chrystusa, stań po stronie pokrzywdzonych i biednych! 

Żywicielu Rodziny, niech Chrystus w głodnych otrzyma pajdę chleba! 

Stróżu Dziewicy, stań między zakochanymi! 

Wzorze sprawiedliwości, niech bogaci wezmą trochę nędzy! 

Robotniku Nazaretański, naucz nas rzetelnie pracować!

Kotwico nieszczęśliwych, zakwitnij różą w cierpieniach! 

Aniele umierających, na progu wieczności rękę podaj! 

Patronie szarych dni, bądź nam słońcem wiosennym.




 Chwalebny święty Józefie, Oblubieńcze Najświętszej Dziewicy Maryi, Dziewiczy Opiekunie Jezusa, czuwaj nade mną i prowadź mnie drogą łaski uświęcającej. Wejrzyj na moje modlitwy i otaczaj mnie zawsze swoją przemożną opieką.

Usuń wszystkie przeszkody i trudności stojące na drodze mojej modlitwy i spraw, niech wysłuchanie mej prośby będzie na większą chwałę Bożą i dla mojego zbawienia.W dowód wdzięczności obiecuję głosić Twoją chwałę i dziękować Bogu za udzielenie Ci tak wielkiej mocy w niebie i na ziemi. Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz